Parla il tuo dialetto

Stato
Non aprire per ulteriori risposte.

DeletedUser

Guest
mme'! ci mancava sulu ma cuminciavavu ma parrati 'n jermitu! e mi para a mmia ca siti tutti polentoni!!
ma nu terrona com'a mmia 'on c'esta?? po' essera ca sugnu l'unicu? nu sicilianu, n'atru calabrisa.. ma puru unu d'a Basilicata o nu campanu...e cchi fu?

traduzione:
a posto! ci mancava solo che cominciaste a parlare in dialetto! e mi sembra che siate tutti polentoni! :D
ma un terrone come me non c'è?? può essere che sono l'unico? un siciliano, un altro calabrese... ma anche uno della Basilicata o un campano... e che è stato?
 

DeletedUser

Guest
mme'! ci mancava sulu ma cuminciavavu ma parrati 'n jermitu! e mi para a mmia ca siti tutti polentoni!!
ma nu terrona com'a mmia 'on c'esta?? po' essera ca sugnu l'unicu? nu sicilianu, n'atru calabrisa.. ma puru unu d'a Basilicata o nu campanu...e cchi fu?

traduzione:
a posto! ci mancava solo che cominciaste a parlare in dialetto! e mi sembra che siate tutti polentoni! :D
ma un terrone come me non c'è?? può essere che sono l'unico? un siciliano, un altro calabrese... ma anche uno della Basilicata o un campano... e che è stato?

O' frat i sach parlà pur o napuletan
 

DeletedUser

Guest
iamm DIMM j nin so na pulenton!! Pescara ni sta a lu nord! :P
 

DeletedUser297

Guest
mme'! ci mancava sulu ma cuminciavavu ma parrati 'n jermitu! e mi para a mmia ca siti tutti polentoni!!
ma nu terrona com'a mmia 'on c'esta?? po' essera ca sugnu l'unicu? nu sicilianu, n'atru calabrisa.. ma puru unu d'a Basilicata o nu campanu...e cchi fu?

traduzione:
a posto! ci mancava solo che cominciaste a parlare in dialetto! e mi sembra che siate tutti polentoni! :D
ma un terrone come me non c'è?? può essere che sono l'unico? un siciliano, un altro calabrese... ma anche uno della Basilicata o un campano... e che è stato?

uagliò, nci sò i.. i so ra basilicata.. però hè vero.. siti tutti pulentuni!! ehehe..
 

DeletedUser297

Guest
e scus! ca mica t avia vistu prima! allora megliu accussi!! ncè ancunatu r abbasciu! :)
 

DeletedUser

Guest
menu mala va'! ca mi paria ca era sulu sulu!

BANDIT, ca sa' parrara napulitanu, resti sempa nu venezianu ccu i pedi ammogghjati nta l'acqua! :D

SARA87... u sacciu ca Pescara 'on esta alu nord, ma sì propriu a metà: 'on si' nè carna, nè piscia! :D

MEL... cchi beddha musica ppe' l'oricchi mei: nu jermitu sanizzu!!! :D


TRAD.:
meno male va! mi sembrava di essere solo soletto!

BANDIT, che sai parlare in napoletano, resti sempre un veneziano con i piedi a mollo nell'acqua!
SARA87... lo so che Pescara non è al nord, ma sei proprio a metà: non sei ne' carne, ne' pesce!
MEL... che bella musica per le mie orecchie: un dialetto sano!!!
 

DeletedUser

Guest
li sacc ca nin so n carn n pesc... :( ni so mai capit chi so... :(
 

DeletedUser1668

Guest
alura gue som??? modestamente no CAP no party!
we bandit vini quando vieni a sfidarmi?
 
Stato
Non aprire per ulteriori risposte.
In cima